lördag 26 maj 2007

Patetiskt

Igår kväll var jag och syster ute och gick efter jobbet. Skönt. Sedan beslutade vi oss för att åka till Dinos på en öl. När vi stod hemma hos henne och gjorde oss fina så föreslog hon att jag skulle messa X (vågar inte namn ifall d blir ännu mer liv), så det gjorde jag och frågade vad han hade för planer för kvällen. Fick inget svar men tänkte inte mer på det. Vi gjorde oss klara och stack iväg. Vi beställde våran öl och satte oss ner i muppeland (ha ha). Pratade och skojade. Mitt i allt fick jag mess från X. Det stod typ: X är med mig ikväll så han e redan uppbokad.. Men ha en fin kväll du! Love/Y (som i Xs (stora bokstäver på namnet!!) nya flickvän!!!
Ha ha ha! Hur patetisk får man bli, lugn och fin gumman lilla, jag ska inte ta honom från dig, jag lovar! Men jag kan ändå inte fatta, hur kan man ta sin pojkväns mobil och börja skicka sådana mess till hans kompisar??! Och jag är väääldigt säker på att han inte ens vet om att hon skickat det, han skulle aldrig låta henne skicka nåt sånt till mig. Vilka jävla typer det finns. Nå, jag var i alla fall trevlig och önskade dom en fortsatt trevlig kväll! Skulle ha undertecknat med: Love/Madde. Fan att jag inte tänkte på det. Det roliga var att fem minuter efter att jag skickat messet så kommer hon och hennes kompis in på Dinos! Busted! Jag och syster hade druckit upp ölen och gick vidare till Indigo istället. Som sagt, det är nog lite muppeland på dinos.. Hoppas ingen tar illa upp.. Sen hade jag ett sjukt roligt telefonsamtal till en annan som jag inte heller tänka nämna vid namn. Förklarade hela "mess-situationen" för personen i fråga. Det var hög musik, men människan verkade ha fattat allt. Men nej, då säger personen, vaddå messade hon från hans telefon? Suck. Det låter inte så roligt när jag skriver det, men det var as roligt! Ja just det, det första personen frågade var, har du mitt nummer?? Typ, nej, jag chansade, och lyckades komma rätt.. Eller inte. Ha ha! Det var också helt sjukt roligt! Kan inte sluta garva åt gårdagen. Mer sånt!!

Nu är det någon time sedan ja skrev, och nu e jag så jävla arg så det finns inte! Hur kan man vara så jävla korkad???? Satans idiot! Svårt att räkna ut va? Jävligt svårt! Tänk efter lite!

Inga kommentarer: