fredag 18 maj 2007

Klimakteriet?

Jahapp, då har man blivit förkyld oxå. Det ska aldrig få vara bra. Efter fem minuter på jobbet höll jag på att svettas ihjäl. Men är det inte lite tifigt för dig att komma in i klimakteriet? ha ha.. Dom skrattade åt mig på jobbet när svettfläckarna började krypa fram, så nu vet du hur det kommer att kännas om så där 30 år! Fy fan alltså! Ska man ha det så där sen??? Det är väl bara att vänta med spänning.
Igår var det sol och vackert väder, tog vara på solen och låg ute och lapade i nån timme, sedan var jag iväg till ramsholmen en stund. Shit vad folk det var där! Höll inte på att komma därifrån heller, var helt inparkerade när vi skulle åka, skulle ha lagt i backen och gasat bara. Fattar inte hur folk tänker ibland, nåja det löste sig alla fall.
Efter jag slutat idag var vi ute och gick! Äntligen, vad jag har längtat! Men så vad händer när man sett fram emot att ta en riktig långpromenad? Jo, då blir så förkyld att man bara inte orkar gå våran långa runda! Så klart. Men vi var ute alla fall, det är huvudsaken. Och vi gick faktiskt några kilometer. Hoppas man är lite bättre imorgon, för då jävlar! Man får fortsätta kurera sig med rinexin, finrexin, nässpray och värktabletter bara. Har faktiskt inte tid med det här!
Nu är jag hungrig, så nu ska jag gå och äta min delikata pastasallad!

Inga kommentarer: