söndag 20 maj 2007

Nervös!

Imorgon är det lämplighetsprövning.. Börjar faktiskt bli nervös nu. Vet inte hur det ska gå med matten.. Dessutom har jag nu fått lock för ena örat så jag hör ju för faaan ingenting! Kul om jag ska bli tvungen att säga, va, va?, hela psyktestet.. Då lär man väl bli kuggad på kuppen. Nåja, inget att göra åt, kanske det är bra tills imorgon.
Idag efter jobbet var jag och syster ute och gick långa rundan, skönt! Bortsett från att jag nu då har fått skavsår igen. Sen blev jag bjuden på mat, mumma! Så slapp man laga mat själv igen.. Tackar!
Sen har jag faktiskt varit lite ambitiös o läst igenom engelska artikeln inför imorgon. duktig flicka. När jag satt och läste som bäst pratade jag me min vän på msn och så åkte jag och djuren dit en stund. Det var riktigt skoj, ha ha! Och jag tänder inte på håriga barn, bara så alla vet!!!

Hälsa mig Lycka till nu!

Inga kommentarer: