fredag 11 maj 2007

Första inlägget


Hej hopp.
Så nu var det min tur att skaffa mig en blogg också.
Välkommna. Jag varnar er, mitt liv är inte speciellt innehållsrikt, så vänta er inte för mycket!

I dag är en bra dag, en leedig dag!! Har i princip inte gjort någonting alls! Gick upp ur sängen,
duschade, tittade på Våra bästa år (ett måste när man e ledig), åt lite, och nu sitter ja här framför datorn.
Givande, eller hur?

I morgon blir det ett givande dag, jag och syster min ska åka till sthlm över dagen. Sköönt!
Ska bara ta det lugnt, shoppa lite, glo på folk, äta gott (vi har bestämt oss för att vi inte ska äta på Mc donalds,
återstår att se) och dricka liite.. he he!
Jag behöver verkligen komma bort lite och få tänka på något annat.. Det enda som rör sig i
min skalle just nu är hur allt ska bli i höst. Kan inte sluta tänka på det. Dessutom saknar jag min sötis,
vill bara att du ska vara här hos mig. Men nu är det bara typ tre veckor kvar! Längtar! Tänk att vi har
haft det så här ett år snart, trodde aldrig att det skulle gå så här bra. Men visst har det varit jobbigt,
annat kan jag inte säga!

Nej, nu får det räcka. Ska försöka göra någon nytta också..

1 kommentar:

Jansson sa...

naaww, va duuuktig madde är då som har skaffat blogg :)