onsdag 30 december 2009

Tråk

1. Vad är klockan just nu? 13.57
2. Vad lyssnar du på för låt just nu? ingen
3. Vad har du för underkläder på dig? bh & trosor
4. Vad har du för mobil? nokia 6600, tror jag..
5. Hur mycket pengar har du? Hmm.. det är inte mycket det kan jag lova. Men jag har 10 euro i jackan
6. Har du något jobb? nej, pluggar
7. Vad har du för färg på din tandborste? rosa
8. Vem saknar du? mitt vanliga jag, utan alla 10 miljarder hormoner som spökar
9. Har du några komplex? Konstigt nog nej, inte för tillfället.
10. Vad vill du bli när du blir stor? Rik hemmafru, haha.. Nej, men skulle ju va skoj att jobba som sjukskötare nån gång

11. Vilka låtar vill du ska spelas på din begravning
? det har jag faktiskt inte funderat på än
12. Hårfärg? brunt

13. Vad skulle du kunna döda för nu? att ha min hemtent klar, nu!
14. Vad har du gjort i helgen? Inte mycket, umgåtts med min karl, ätit, spelat, sovit
15. Smycken du har på dig? Ett halsband från Guldviva som jag fick av Conny i julklapp <3
16. Vem vet mest om dig? Oj, Marie, Cila, Malin (syster), Milis
17. Vad är du rädd för? oj, mycket just nu. Att inte allt ska bli som vi tänkt oss, att bebis inte ska va frisk, att vi inte ska ha nånstans att bo, att det ska hända nåt mellan oss.. Ja, mycket.
18. Brukar du ha otur? Det händer..
19. Vilken är kontakt nummer 13 i din mobil och vad har ni för relation? Cila, vänner
20. Vem har den snyggaste kroppen i världen? Hmm.. Borde säga Conny va =)
21. Favoritband? Inget speciellt
22. Vem är snygg? Många
23. Har du några fobier? Nja, men larver är vidriga alla fall
24. Har du ätit något godis idag? inte än
25. Har du fått IG på ett prov? jepp
26. Vad väger du? Tänker inte säga, men det varierar ju en del just nu.. Man blir ju inte mindre
27. Fem saker du har på dig just nu? Tights, linne, kofta, trosor och bh
28. Dagens smink? foundation och mascara
29. Favoritfärg? vit, svart, blå
30. Är du fjortis? Jo, hihi.. Man måste ju ha barnasinnet kvar =)
31. Har du en dator i ditt rum? Mitt rum? I vardagsrummet jo.
32. Favoritlärare? Måste nog bli Erika
33. Vad har du gjort idag? Druckit kaffe, ätit, reserverat bok, umgåtts med Conny och hans far

34. Vad har du ätit idag? smörgås
35. Dagens roliga? ...
36. Vilka färger har du i ditt rum? Har inget rum.. Bor i ett hus. Men vitt, svart, grått
37. Favoriträtt? mycket
38. Har du spytt offentligt någon gång? inte vad jag vet alla fall
39. Är du duktig i skolan? jag klarar mig
40. När var du utomlands senast och vart? Tallinn i September, Gran Canaria i Februari
41. Har du varit vittne till ett brott? Inte vad jag kan komma på
42. Har du sett en död? ja
43. Har du något husdjur? en hund
44. Har du haft vattkoppor? jepp
45. Är du singel? Absolut inte
46. Favoritdryck? Vatten
47. Älskar du någon? Flera stycken
48. Vad köpte du senast? Hundshampo och ögontvätt till hund
49. Har du ätit glass idag? nope
50. Känner du någon som är bög? ja
51. Känner du någon som är lesbisk? ja
52. Har du varit på en konsert? ja, fleeera
53. Senaste utlästa bok? räknas kurslitteratur?
54. Har du någon bästa vän? ja, fler
55. När klev du upp imorse? blev väckt av hundarna kl.10
56. Har du krockat någon gång? ja, tyvärr
57. Vet du vad sXe står för? eh?
58. När flög du senast? februari
59. Äger du något märkesplagg? ja
60. Spelar du fotboll? nej
61. Vem ringde du senast? mamma
62. Är du homosexuell? nope
63. Är det fint med killar som sminkar sig? till viss del
64. Är du allergisk mot något? nej
65. Vad är du för stjärntecken? jungfru
66. Är du sexig? får väl hoppas att nån tycker det..
67. Åker du slalom? för typ 10 år sen jo
68. Är Måns Zelmerlöw snygg? nja..
69. Brukar du se på Idol? Absolut
70. Brukar du sjunga för dig själv? Så fort ingen hör, hehe
71. Hatar du någon? Inte hatar, men ogillar
72. Har du kysst någon av samma kön? haha, javisst
73. Vilka hemsidor är du medlem på? facebook, familjeliv, king.. Tönt, haha
74. Har du spytt upp mat med flit någon gång? nej
76. Har du varit på en festival? jepp
77. Har du någon brevvän? nej, men har haft

78. Har du onanerat idag? nej, och skulle knappast skriva det här oberoende
79. Vem kramade du senast? Hunden och Conny
80. Har du haft sex på en skoltoalett? nej
81. Var den här listan rolig? nej
82. Hur mycket pengar har du på telefonen? har ingen kontantmobil
83. Cola eller fanta? cola
84. Är du vidskeplig? nej
85. Vilken dialekt är fulast? riktig bräkande åländska
86. Vad ska du göra i sommar? föda barn =)
87. Filmtips? Nyckeln till frihet
88. Vad är det för väder ute? mulet & blåsigt
89. Vilka hårfärger har du haft? brunt, rött, violett...
90. Har du vunnit en tävling någon gång? Kanske det
91. Har du sett ett stjärnfall någon gång? jo
93. Vem pratar du med på msn nu? ingen, är inte online
94. Är det fint med gladiator skor? jepp, med rätt kläder till
95. Är du brun? nej! tror aldrig jag varit så blek som ja e nu
96. Vilken färg har stolen du sitter i? soffa, svart
97. Har du webbkamera? jo
98. Säger man kex eller chex? kex
99. Har du varit ärlig när du har gjort denna listan? jo
100. Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? 24 min

Inga kommentarer: