måndag 7 december 2009

Lögner

Magen den växer.. Kan inte knäppa ett enda par av mina jeans längre :( Visste ju nog att det skulle bli så, men insåg väl inte att det skulle ske så tidigt, vad ska jag nu ha på mig?!

Sen sist jag skrev lättade jag mitt hjärta, och det kändes så otroligt skönt att äntligen göra det. Detta fick jag självklart skit för. Ljuga, det är tydligen det man ska göra. Och jag orkar faktiskt inte med det längre, ser inte vitsen med det och jag mår dåligt av det.
Från och med nu tänker jag sätta mig själv i främsta rummet.

Och vet ni vad det bästa är? Det är bara två dagar tills mitt hjärta är hemma!!! Mage v. 13

3 kommentarer:

Cila sa...

Men jäävlar! :) Va fin du är stumpan! Och va kul att SE att du är gravid! Myys! Puss

Cila sa...

Btw, skitbra att du också sa ifrån!
Jävligt jobbig sits att vara i, helt klart!

Marie sa...

Magen!!!!! så underbart fin <3 hela du e så fin!

Å ja, nu ska du sätta dig själv först, skit i allt annat!