onsdag 30 december 2009

Äventyr

Men åh vad jobbigt!!! Jag måste åka till biblioteket och sätta mig där och skriva färdigt tenten.. Letade bok igår men finns inte, eller jo, i sund och i vårdö, men måste säga att jag faktiskt inte orkar köra dit för en bok. Måste ta mig i kragen bara, skönt när det är gjort sen.

Gårdagen var spännande, haha. Marie och Zorro kom med hem till oss, hämtade lite kebab och åt, Zorro såg sin chans och smet åt sig halva Connys portion, haha.
Efter ett tag vart det lite väl livat här inne med tre hundar som skulle busa, så ut med alla på gården! Och det gick ju bra till en början, men vips så var Zorro och Donya borta.. Jahapp, bara att klä på sig ordentligt och gå ut och leta. När vi gick ut igen satt Donya snällt på trappan och väntade =), men ingen Zorro inte.
Letade typ 30 min, sen kom hen, men precis när Marie skulle ta fast han så smet han igen. Vi letade efter honom i säkert två timmar. Vi hörde honom men han var oftast lååångt borta. Till slut såg Marie ett rådjur som hoppade över vägen, då gick vi ur bilen och mycket riktigt kom det en trött hund sen.. Haha. Om inte han har sovit gott inatt så vet inte jag..

Inga kommentarer: