tisdag 1 december 2009

Glögg


Ja, ni kan ju gissa hur det gick med mitt pluggande, haha.. Nåja, fick lite gjort, med betoning på lite. Istället badade jag som sagt bastu, lekte och gosade med hunden, tittade på film (Flickan som lekte med elden), somnade på soffan..
Sen var det bara att kasta i sig lite mat för sen bar det iväg till en klasskompis där vi nu har haft glöggkväll! Jätte mysigt. Och nästan alla var vi!
Lite skoj egentligen, hela klassen vet tydligen om att jag är gravid, men ingen har sagt något förrän ikväll, haha.. Jag hade ju berättat för typ 5 i klassen, dom jag står närmast, men det är märkligt hur ryktet sprider sig. Förra veckan trodde jag faktiskt inte att alla visste, men vad fel jag hade. Men man ska väl inte vara förvånad, det är ju trots allt Åland.
Vi pratade alla fall om bebisen och alla tyckte det va så kul för dom får ju verkligen vara med hela graviditeten, så dom tyckte absolut att jag skulle gå ut med dom. Och bebisen skulle bli vår klassmaskot, jag kunde ta med bebis till skolan så skulle alla hjälpa till, haha.
Men visst har jag gulliga klasskompisar?

1 kommentar:

Cila sa...

Naaw va gulliga dom är! Och det underlättar ju :) Puss