fredag 11 december 2009

Hjärtljud <3


Nu är mannen hemma och igår fick vi lyssna på bebis hjärtljud för första gången! Och vilka starka och fina hjärtslag h*n har! Vill höra meeeer! Men vi spelade in det alla fall =) Hade tänkt dela med mig av dom med lyckas inte få dom uppladdade..
Annars var mitt hb lite lägre igen, så nu MÅSTE jag faktiskt dricka blodsaften :(
Mindre roligt var ett annat prov.. Ska försöka att inte tänka på det bara. Det är säkert ingenting som BM sa. Älskling säger samma sak, oroa dig inte, det kommer visa sig att det inte är någonting. Men jag måste säga att jag absolut inte fattar att dom ens tar det provet när jag är gravid, eftersom att om det nu skulle vara något, kan dom inte göra nåt åt det just eftersom jag ÄR gravid. Och sen säger dom åt mig att inte oroa mig, men säääkert.. Jag vet ju vad det KAN innebära, så klart som fan att man blir orolig då.
Nåja, bebis mår bra alla fall, och det är huvudsaken.

Inga kommentarer: