torsdag 3 december 2009

Husdrömmar

Kan börja med att berätta att varken min far eller bror lyckades stänga bildörren igår.. De skruvade i princip upp hela dörren och meckade, men inget hjälpte. Så nu står den här ute med en filt mellan dörren och en bräda som stöd så dörren ska hållas någorlunda stängd, och där får den stå tills mannen kommer hem och då är det hans ansvar =)

Igår började vi prata hus igen, eller snarare lån, hur vi ska göra praktiskt och så. Och det roliga är att vi nog faktiskt kom fram till något! Vi har dessvärre inte hittat något hus som vi båda tycker om än.. Jag har hittat ett som är så underbart fint, men det var inte hans "stil", hmpft. Nåja, känns som vi är en bit på väg alla fall.
Så när han kommit hem är det nog dags för mig att byta bank.

Igår var det fika på dinos som gällde, lika trevligt som vanligt! Men jag måste säga Mille, det var så roligt att träffa dig, och se att du är så lycklig som du är, det var verkligen dagens höjdpunkt! Och vi måste göra om det snart igen!

Nu ska jag ta en långpromenad med hunden i fina vädret!

1 kommentar:

mamaMill sa...

Aaw =) Det var jättekul att träffa dej/er också Och JA, vi måste ses igen snart :)