onsdag 19 augusti 2009

Under täcket

Jahapp. Vad tusan ska man hitta på idag då? Har ingen lust me nånting alls egentligen.. Massor jag borde göra men som jag inte har energi till.
Kallt och ruggigt är det, skulle vilja lägga mig i soffan med täcket och bara mysa. Men då blir inte min vovve så glad =)
Försökte gå på promenad med henne för en stund sen, vi kom till bilen, där hittade hon ett grisöra hon gömt, då bar det upp under huset i full fart kan jag lova, haha. Det var den promenaden.
En lite kul grej, jag sa till C innan han åkte att Donya skulle vara rumsren så fort han åkte, och ta mig tusan, hon har inte gjort nåt inne sen han åkte!!! Peppar peppar..
För tillfället ligger hon på mina fötter och biter på ett kramdjur och tycker att jag är fruktansvärt tråkig, så måste väl busa en stund.
Sen kanske jag orkar åka och handla alla fall, kanske...

1 kommentar:

Cila sa...

Haha!! Grisöron rockar!! :D