tisdag 25 augusti 2009

Effektiv

Känner mig effektiv idag, har gjort massa saker som jag skjutit upp. Men nu är nästan allt färdigt och jag kan kanske börja slappna av snart. Har gjort en till sak idag, dock inget man kan skriva här, då blir det väl mer problem än vad det redan är. Eller problem är det inte (tror jag), men jag behöver inte folk som skvallrar runt om vad jag gör. Så är det med det.
Annars fick jag just veta att min man kanske kommer vara hemma ända till November nästa gång han kommer hem! Vilken lycka! Så nu kanske jag kan hålla mig på lite bättre humör än vad jag varit på den senaste veckan..
Sen kanske det lutar åt utgång på fredag, skulle ju vara skoj. Har inte varit ute sen i början på juli, känns som det börjar bli dags..
Nej nu fortsätta prata med mitt hjärta <3

5 kommentarer:

Cila sa...

Åh va skönt, hoppas verkligen att han får bli hemma så länge! :)
Puss!

Anonym sa...

du kunde inte bara lämnat bort meningen där du gjort ngt men inte tänker säga, va,va,va?? nyfiken!

Cila sa...

Håller fullständigt med anonym!! Du är grym Madde :)

Anonym sa...

Haha.. typisk Gravid kommentar =)

wimsis sa...

Haha.. Nu ska vi inte gå händelserna i förväg =) Grym måste jag väl hålla med om att jag är, dock inte gravid =)