tisdag 18 augusti 2009

Mannen i mitt liv

Jag hatar verkligen att jag är ensam igen.. Saknar honom så otroligt mycket. Är så tomt. Och det har bara gått en dag än. Är så trött på dessa distansförhållanden, visst detta är dock 700 miljoner ggr bättre än sist, men ändå. Jag kommer inte ens ihåg hur det är att ha ett "normalt" förhållande längre. Men ja, är ju bara att gilla läget. Han är ju trots allt hemma i flera veckor sen. Och så länge han trivs med sitt jobb och är lycklig tänker inte jag kräva att han ska komma i land heller.
Men jag kan knappt själv fatta hur mycket jag älskar den här mannen, han gör mig helt knäsvag.. Han är verkligen det bästa som hänt mig och jag är säker på att han är mannen i mitt liv. Så säker man nu kan bli, allt kan ju hända.. Men ja.. Han har verkligen tagit mig med storm. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om hur underbar han är, men jag tvivlar på att det är så många som orkar läsa det ;)
Så, då har jag fått gnälla lite idag också!
Annars har jag spenderat dagen med att måla lite hus medan hunden sprang runt och skrotade, var på en promenix med henne och sedan åkte vi till stan och fikade med Johan en stund. Nu har jag just käkat middag och gör just ingenting. Konstaterade just att jag inte behöver vattna gräsmattan idag heller, tack! Ibland är det verkligen bra med regn!

3 kommentarer:

Cila sa...

Ååh, det är så underbart!! Är såå glad för din skull! Äntligen får du må som en Prinsessa! :)
Puss

Marie sa...

Det märks på dig att du e kär upp över öronen, å det e såå roligt att se. du förtjänar all lycka gumman min, absolut!

Jansson sa...

e toppenglad för dig madde att du hittat en kille som du mår bra med :) ni passar väldigt bra ihop också om jag får säga vad jag tycker :)