torsdag 27 augusti 2009

Klagosång

Nu har jag ju varit positiv (lite alla fall!) i de senaste inläggen, så tillåt mig klaga lite igen..
Åkte till skolan till 9 idag, var uppe halv sju för att åka med hunden till mor. Kommer till skolan och tycker att det är konstigt att jag inte ser någon från klassen men fortsätter ändå till klassrummet. Klassrummet är svart, låst och inte en människa där. Jahapp. Nu har jag allt missat nåt. Mycket riktigt, vi hade tydligen fått ett mail igår nån gång där det stått att våra lektioner var inställda hela dagen. Tack för den.
Nåja, fick lite andra saker gjorda istället.
Igår efter åskan slutade parabolen fungera. Så nu sitter jag här, helt ensam, utan karl, utan hund och utan tv. Tacka fan för msn säger jag bara..
Men nog är det ju typiskt att allt ska gå sönder när jag är ensam hemma. Förra gången var det också parabolen, och då var det också efter en vecka den fick fnatt! Morr säger jag bara..

Inga kommentarer: