onsdag 26 augusti 2009

Bit ihop

Tro det eller ej (knappt så jag gör det), men även idag har jag varit effektiv. Uträttat en del ärenden på stan, varit lite social, städat, bjudit mor på mat och varit till veterinären. Och så har jag äntligen köpt mig en telefon! Bara några saker kvar att göra nu.. Varav en sak känns riktigt jobbig, men bara att bita ihop och få det gjort.
Imorgon kommer min bäbis åka till Kökar och vara borta ända till på söndag! Gud vad jag kommer sakna henne! Just nu ligger hon och sover på en soffkudde intill mig. Tror allt hon blev lite trött efter vaccinationen =) Min lilla gris.
I alla fall lutar det mot utgång i helgen då jag är helt ensam och ingen annan att tänka på. Var ju faktiskt ett bra tag sen man var ute nu, så skulle vara riktigt skoj.

1 kommentar:

Marie sa...

klart att vi ska ut!