fredag 28 augusti 2009

Dåligt samvete?!!

Tydligen ska jag ha dåligt samvete för att jag funderar på att gå ut i helgen. Tack för det säger jag bara. Dåligt samvete ska jag ha för att min hund är på kökar i helgen, eller snarare ska jag ha dåligt samvete för att jag inte åkte ut och hämtade hem henne direkt när jag slutade och sedan åkte hem. Så tydligen är det bättre att jag sitter ensam hemma hela helgen än att gå ut och ha roligt med mina vänner.
Förra inlägget var jag osäker på om jag skulle orka gå ut ikväll, det är jag inte längre. Jag SKA ut ikväll.
Dessutom var det jag som stannade hemma när det var beach party (trots att jag önskat ledigt bara för att jag skulle kunna åka dit), för att du skulle få åka. Dagen efter lovade du mig också att vi skulle vara ute med båten hela dagen. Men du kom inte hem förrän vid fyra. Några helger före det var du också ute både fredag och lördag.
Men jag, jag ska inte få gå ut när jag kan. Nej, jag ska ha dåligt samvete.

Inga kommentarer: