fredag 1 juni 2007

Tråååkigt

Jag har tråkigt. Helt sjukt tråkigt. Så svara snabbt nu Marie!
Jahapp, var duktig idag igen och cyklade ti jobbet kl.07.00. Duktigt. Efter jobb cyklade jag hem, hämtade djuren och åkte till västernäs. Djuren sprang i buren och jag somnade på altanen.. he he.. Va lite trött! Axl kom och väckte mig med jämna mellanrum. Den sjuka hunden kommer och "gnuggar" sig mot en, han är väldigt speciell.. Men väldigt söt.
Igår var jag på stan med mor min efter jobbet, jag har köpt kamera! wee! Jag som skulle ha en rosa kemera, så blev det ju inte alls.. Nåja, den är fin ändå! Liten och söt, precis som mig (inga elaka kommentarer tack, speciellt inte från dig Johan!).Kanske man skulle gå ut och ta lite kort då. Men jag vill plocka liljekonvaljer! Mariiiie! Jag och syster skulle ju vara jätte duktiga idag och köra ett träningsprogram jag laddat ner, och så går det ju så klart inte att bränna, så det blev ju inte heller någonting.. Skit också.
Jag borde duscha, byta sängkläder, tvätta(har ingen maskin), diska och städa. Men orka då.. Det är ju tråkigt ju.. Ge mig lite inspiration nån! Jag vill ha öl, eller vin.. mumma. Imorgon.. Då ska jag dricka! Det är jag värd tycker jag.
Någon borde komma och piska igång mig, så jag får något gjort..
Upgrade your email with 1000's of emoticon icons


Inga kommentarer: