torsdag 21 juni 2007

*suck*


Igår var det bråk.. Kommer nog att måsta göra mig av med mina älsklingar.. Hur i hela fridens namn ska jag klara av det! Det är ju mina barn!!! Madde har lipat.. Jag visste väl innerst inne att det kanske skulle bli så här, men har inte velat tänka på det.. Låtsats som ingenting, som att allting kommer att vara som det har varit de senaste åren. Men allting ändras. Verkligen allting, och värre kommer det att bli. Det är också såna saker som jag inte vill tänka på, skjuter problemen ifrån mig bara. Allting är frid och fröjd, la la la la.. Eller inte.. Jag måste sluta upp med det här. Nu. Men vill inte, är för jobbigt *sucka*.

Nog om det, idag åkte jag till kantarellen och skulle handla. Det skulle jag inte ha gjort. Jag har aldrig i mitt snart 22-åriga liv sett så mycket människor där! Jag plockade mina grejjer (tog typ fem min.) och ställde mig i kö, vid korvdisken!!!! HALLÅ! Jag kom väl fram en halv meter per tio minuter! Sammanlagt tror jag att jag köade i hmm.. 45 min!!! Det är ju helt sjukt! Vad är det med folk, varför ska det alltid handlas i sista sekunden??? Kan man inte planera lite? (måste väl påpeka att jag bara skulle ha middagsmat) Jag ska aldrig mer handla före någon högtid, det får nån annan göra. Så det så.

Imorgon är det Kökar!! Snart snart.. Ska bli så skoj! Alkohol! Nu borde jag väl kanske packa väskan.. Förresten, vet nån om alko har öppet imorgon??

5 kommentarer:

Cila sa...

Åh vännen!! Va ha hänt? Hoppas att de löser sig! *kramar om hårt*

Marie sa...

stumpis... va är det som pågår? blir ledsen av att läsa din blogg... puss

mamaMill sa...

Jo, säkerligen har Alko öppet i morron :) de tjänar ju storkovan på midsommarhelgen! men det är väl inte röd dag förrän 18.00 i morron dessutom? så allt ska nog va öppet..

Snygga örhängen du har på bilden!
(inte för att vara ohövlig som ja inte frågar vad som hänt, eftersom två redan frågat antar jag att du svarar på deras :P fast nu har ju frågat ändå så.. äsch..)

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

wimsis sa...

Så här är det. Att jag måste nog göra mig av med illrarna, jag har kommit in i skola i höst, och måste flytta. Får jag en etta så funkar det inte med tre illrar. Skulle jag flytta till Halmstad så har vi oxå bara en etta.. Men d löser sig..