torsdag 7 juni 2007

Myggbett

Ännu en superfin dag!, och jag e ledig! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Söt e på avancia och jag lagar makaroner. Igår efter jobbet åkte jag o söt till hans mammas stuga, plockade upp hans syster på vägen oxå. Vi började fundera på illerburen vi ska bygga och måttade lite. Sen började vi gräva, vi hann gräva klart oxå, fan vad duktiga vi va! Och va myggätna vi blev, kliar över precis hela kroppen nu! Sedan grillade vi och jag drack lite öl.. mumma! Sen bråttom in till stan igen, söt hade fotbollsträning i eckerö, han hann dit men sen ringde han och sa att det inte var någon där, så han fick snällt köra tbx igen.. Han till Avacia sen och jag till syster på träningspass. Var inte riktigt lätt, inte om man inte har kordination alla fall, och det har ingen av oss.. Nåja, vi försökte åtminstone, och idag har ja duktigt ont i ryggen.. så någon nytta måste det ju ha gjort! Senare på kvällen var vi ute med bäbisarna på gården, guuud va roligt dom hade, hi hi!
Nej, nu är mina makaroner färdiga!

Inga kommentarer: