tisdag 19 juni 2007

Jävla sol

Såg fram emot att få sova ända till kvart i tio idag, men inte. Macke började nio idag, först kom han in o pussade på mig innan han skulle gå, vid 20 före kanske. Madde somnar om.. Telefonen ringer. -Jag glömde mina nycklar.. Madde får gå upp ur sängen och gå ända fram till dörren, och öppna den!!! Sen kunde jag inte somna om igen.. Nu är det just dags för mig att cykla iväg!
Skulle kunna vara ledig idag oxå..
Vet ni vad jag gjorde igår??? Jag fikade med min älskling, CILA! I flera timmar! Saknar dig så ju gumman! Det var skoj! När vi hade fikat färdigt hade det plötsligt blivit fint väder, så jag tog med mig illrarna och åkte till västernäs för att sola, när vi kom fram var det mulet.. Självklart.. pratar med mor ett tag sedan lämnar ja illrarna där och åker hem och städar. När ja börjat städa är det sol ute igen.. Städade riktigt ordentligt! Marcus kom hem och hjälpte till. Nu e d faktiskt fint här. Och nu har jag faktiskt inte tid att skriva mer1

1 kommentar:

Cila sa...

Jag saknar dig också min älskling! <3