söndag 10 juni 2007

Dop

Nu kom Marcus och jag just hem från dopet. Guud va bebisar kan vara söta! Uppklädda och fina som vi var så åkte vi direkt till kantarellen efter dopet, snacka om att folk stirrade på en, vaddå, bara för att vi kanske tycker om att dra på oss finkläderna så här på en söndag för att åka o handla.. Nåja, nu står min man och lagar amerikanska pannkakor, mumma (hoppas jag..)!
I fredags började jag och syster med våran intervallträning. Trodde aldrig att vi skulle fixa det, men det gjorde vi, så ikväll är det dags igen! Vi e duktiga! Annars har det nog inte hän så mycket.. I går oljade jag in pappas altan och tvättade. Spännande vardag man har, Macke va iväg och spelade fotboll, kom hem vid sju, pratade några ord, sen sov han resten av kvällen och natten. Social karl man har, hi hi! Skojade bara. Nu e maten klar!

Inga kommentarer: