onsdag 20 juni 2007

Ligister

Jag hinner skriva i ungefär sex minuter innan jag måste åka på jobb. Observera ÅKA (eller köra). Igår när jag då skulle ta och cykla på jobb gick det inte riktigt som jag tänkt mig... Jag står ute och röker först, sätter nyckeln i låset och ska just hoppa på cykeln när jag inser att båda däcken är helt platta! Satans satan satan... Nån jävel har skruvat bort ventilerna och hivat iväg dom. Det är inte bara min cykel som är utsatt utan varenda en jävla cykel som står utanför oss! Jävla ligister! Jag har knappt haft min cykel här i en vecka! Morr...
Så, nu har jag fått avreagera mig lite. Idag borde jag få veta om Macke kommer me till kökar eller inte. Men det gör han nog. Så alla som vill vara illervakt kan slå en pling!!!!!!
Vill åka nuuuuu... Ska bli så skoj! Och joggingskorna ska med. Jajjamen, vi ska ut o röra på oss där oxå! Wee! Nej nu har mina sex minuter tagit slut!

Inga kommentarer: