onsdag 13 juni 2007

Grattis gumman!


Mitt Clis har klarat teorin idag! Är så glad för din skull gumman! Snart kan du komma in ti stan och fika med mig nästan när du kan och vill! Weee!

Snart ska jag gå ut och gå, vill fara nu.. Svara nu Malin! Orkar inte vänta. Jag vill ha en orbitrek. Om jag vågar ska jag beställa en ikväll.. he he.. Tänk vad bra att kunna träna när man tittar på tv på kvällarna! Vill vill vill ha, NU! Jag borde inte, men tror inte att jag kan stå emot frestelsen.. Ingen karaktär alls har man.. Måste skaffa mig en ryggrad..

Nu vill jag att det ska vara midsommar. Vill vara ute på stugan på Kökar och dricka öl och vin och äta gott. Åka ut på sjön och njuta, fiska lite och bara ha det bra! En vecka kvar, ska väl gå ganska snabbt hoppas jag. Nästa vecka får jag kanske veta om jag kommit in i skola oxå! Lite nervöst e d ju faktiskt.. Spännande.

Så imorgon är det dags att gå på jobb igen, vill inte alls. Hoppas alla skrikande människor och alla isoleringar har åkt därifrån.. Vet inte hur jag ska orka fram till semstern...

1 kommentar:

Cila sa...

Åååh tack älskling!!! Va söt du är! Blir alldeles rörd! :D Love Ya! <3