fredag 6 januari 2012

v. 17

Nu har vi hastigt och lustigt traskat in i v. 17!  Och om en vecka är det dags för ul :)
Faan vad jag är nyfiken på om det är en tjej eller kille! Magkänslan säger mig att det är en kille.. men jag hade ju fel sist också :)
Många tycker jag är galen som trots min enorma nyfikenhet ändå står fast vid att inte td reda på vad som gömmer sig därinne. Visst är det frestande, VÄLDIGT, mer nu än förra graviditeten, men samtidigt ty tycker jag det är spännande att inte veta.
Vi pratade om det, C och jag, senast idag, och han är också väldigt nyfiken :) Men nej, överraskningar är alltid skoj :)

Mitt mående då. Jag mår super! Jag däckar kl. 22 varje kväll, misstänker att hb kanske är på sjunkande. Sen märker jag ganska snabbt i ryggen om jag burit på Liam lite mycket nån dag. Men i övrig är det fina fisken!


Inga kommentarer: