måndag 30 januari 2012

Nerver sökes

Alltså, den här dagen. Är den slut snart?

Varken hundar, unge eller nån har lyssnat idag. Hunden äter från bordet, Liam hällde saft i iptv- boxen, ni kan ju tänka er hur det gick. Slutade med att jag snällt fick åka till stan och köpa ny, det är ju såå billigt.
På nåt jäkla vänster saknas det (givetvis) skåp och grejjer till köket, till på det har jag för ungefär tusonde gången tappat nerverna totalt på att förklara för NÅGON hur jag ska ha MITT kök. Det är ju trots allt jag som ska använda det, INTE personen i fråga. Anledningen till att ja blir så irriterad är att det som sagt inte är första gången personen vill bestämma hur vårat hem ska se ut, sen gör väl gravidhormonerna sitt också. Don't mess with a pregnant woman! Att man sen har huvudvärk och är illamående, ja, det är ju ett plus i kanten.Stackars Conny får ju ta smällarna sen.. och bloggen, och mina vänner.

2 kommentarer:

Cindy sa...

Åh gud :-O Dom dagarna kan man gärna radera ;-)

Kul att få se lite bilder på era projekt där hemma :-)

wimsis sa...

Ja fy sjutton ja!
Nu tar vi nya tag, aaandas :)