tisdag 24 januari 2012

Back in business

Så där, då var vi hemma igen. 
Och vi är hemma, hemma, i Lemland. Skönt. 
Tänker inte orda jätte mycket om resan, den var kort och gott 
välbehövlig, avkopplande och skön. Vi har solat, ätit, druckit, 
badat lite, promenerat, varit på djurpark, på utflykt, busat och 
sooooovit :) Det kunde dock ha varit lite varmare, jag älskar ju som sagt 
värme och huttrade nog en del :)

Igår första dagen hemma var det först dags för läkarbesök för Liam
angående hans snarkande. Det besöket hade vi ju kunnat vara utan. 
Liam ville inte öppna munnen, och ja, det var allt. 
Två timmar senare var det dags för mig att få akupunktur igen samt 
ett vanligt rådgivningsbesök.
Det mesta var bra, <3-ljuden var nu 140, sf mättes första gången
och var 18,5 cm, hb hade dock sjunkit och var bara 107.. inte konstigt
att man är trött. Huvudvärk har jag ju haft, men idag ingenting! 
Ska få akupunktur på fredag igen. Sen har jag ju fått nån
märklig klåda.. Kliar som attans på benen, har även utslag i form av
"knottror". Nå, får väl va glad att det inte är under fötter och på handflator.

Rörelser har jag börjat känna tydligt nu, de senaste fyra dagarna har jag 
fått tydliga sparkar varje kväll, även dagtid.
Har känt "sprattel" sen kanske två veckor tbx, men bara enstaka ggr.
Men så har jag moderkakan i framvägg den här gången.
Men nu som sagt känner jag, och det är sååå mysigt <3

Skulle kunna skriva massor men stannar här för ikväll, 
är trött som ett as rätt ut sagt så ska lägga mig i sängen. 













Inga kommentarer: