fredag 13 januari 2012

Ul

Nu sitter vi på båten, det gungar och jag har en jäkla huvudvärk igen..
Nå, tänkte bara skriva lite om ultraljudet vi var på tidigare!

Vår skorpa är hur fin som helst! Vi fick se jätte fina bilder, på skorpan i profil, rakt framifrån och ur en massa olika vinklar. Bf ändrade med 1 dag, haha. Så är nu 20/6. Dr K hade lite svårt att se hjärtat på bebis då denne inte ville samarbeta, så jag ska tillbaka i v. 24. Och ingen bild fick vi heller, jag skulle ha begärt men klockan var så mycket redan (vi var inne 45 min!) och vi skulle med båten.. men i v. 24 ska jag minsann ha kort!

2 kommentarer:

Emy sa...

Härligt att allt verkade bra! Får se om vårt datum håller, i så fall har vi BF på samma dag :)
Trevlig resa!

Elin sa...

Åh, du måste visa bilderna sen när ni kommer hem. Vill se! :) Hoppas ni får en underbar semester tillsammans och att du även får lite ensamtid. Det förtjänar du.:) kram till er!