tisdag 30 juni 2009

Ooops

Snacka om dålig uppdatering..
Inte för att mitt liv varit speciellt spännande heller men =)
Midsommar spenderades på Kökar med familjen, hade super mysigt. Inga måsten, bara vara. Var till och med roligt att skura altanen, haha..
Annars jobbar jag mest.. Nu jobbar jag 6 dagar, är inne på fjärde dagen imorgon, så blir ledig helg, igen.. Skulle inte ha något emot att jobba några helger, speciellt nu när min älskling ändå är borta. Blir ju en del pengar..
Längtar efter våran vovve gör jag.. Nu är det tre veckor kvar tills vi får hem henne, och bara två veckor tills min älskling kommer hem! Guuuud vad jag längtar efter honom <3
Ikväll har jag varit på stan med syster och Abbe, vi har käkat och druckit öl, jätte mysigt. Länge sedan det bara var hon och jag, så det var skoj med lite kvalitetstid. Ska göras om snart igen bestämdes det.
Annars var jag ute i fredags. Riktigt skoj hade jag! Sedan finns det ju alltid sånt man e mindre stolt över, haha.. Lördagen spenderades med Malin och hennes föräldrar på deras båt i klosterviken, såååå skönt!
Jag kan säga hur många gånger som helst hur mycket jag saknar min prins, men tror inte att så många orkar läsa om jag bara skriver om det, så nu lägger jag ner, haha..

Dagen till ära bjuder jag på lite filmklipp från midsommar=)

1 kommentar:

Cila sa...

Åh va roligt att se lite filmsnuttar! Klockrena! Slutet på den sista va helt klart bäst :D