onsdag 10 juni 2009

Tillåt mig..

att tycka lite synd m mig själv..
Fy fan vad mina bihålor värker. Jag dööööör! Bara lite dramatisk =) Men det gör verkligen ont, hela ansiktet värker och pulserar, och vi har inte ett piller här hemma att ta! Måste till lägenheten och hämta, eller kanske bara gå till Apoteket och bunkra. Kan ju behövas vid senare tillfälle..

Pratar med mannen i mitt liv lite nu. Nu börjar det planeras igen, hihi.. Men jag njuter i fulla drag! Nu har vi hittat lite vovvar också =) Så vem vet..
Nej, nu måste jag masa mig upp ur sängen och fixa till mig lite! Lunch med Milis kl.13!

2 kommentarer:

Cila sa...

Uunderbart! :) Alltså, inte att du har tokigt i bihålorna utan att ni planerar! :D

Hur jobbar du i helgen btw? Puss

wimsis sa...

Haha.. Jag är ledig hela helgen, så då ska vi fiiiiika! Puss