tisdag 9 juni 2009

Orolig

Då har snart ännu en dag gått. Började jobba halv åtta idag, och denna arbetsdag har varit lååång! Det är inte ofta inom vården man skryta med att vara överbemannad, men det har vi verkligen varit idag. Eller, överbemannade och överbemannade, vi är flera stycken som är på inskolning trots att vi alla har varit där och jobbat tidigare.. Så det har verkligen inte funnits mycket att göra. Men jag klagar inte, fick ju massa betalt =)
Imorgon ska jag äta lunch med Milis och sedan kaffe med Malin när hon slutat! Skoj! Har ju inte träffat er på ett bra tag!
För övrigt börjar jag bli orolig för min karl.. Han borde varit framme på båten för fleeeeera timmar sedan.. Men det är han inte. Och jag vet inte var han är. Hoppas verkligen att han hör av sig snart och att allt är som det ska.. För nu börjar jag faktiskt bli orolig!

2 kommentarer:

Petra sa...

usch vad hemskt!! hoppas han hör av sig snart så du inte behöver oroa dig..

wimsis sa...

Nu har han hört av sig, tack och lov! Och allt va okej, telefontrubbel där han varit, och där han e!