onsdag 10 juni 2009

Nu jäklar

har Madde skickat ett mail hon vill ha svar på nuuuuuu!! Vill ha, vill ha, vill ha, vill ha..
Jag och Milis har smidigt planer, hehe.. För hoppningsvis blir det som vi vill också, det får tiden utvisa! Eller som vi vill, förhoppningsvis som vara karlar vill också, haha. Men det verkar så alla fall, och det vi ju alla, vi kvinnor, att det är ju faktiskt VI som bestämmer =)
Annars har dagen varit bra, bortsett från mina bihålor som tar livet av mig. Men jag kämpr på. Var och hämtade 1g panadol av mor, men de är tydligen inte tillräckligt starka för mina bihålor.. Skjut mig, som C hade sagt..
Undrar hur man ska må imorgon när man ska på jobb.. Spännande. Men är bara att bita ihop, tänker INTE vara hemma och vara sjuk första veckan man jobbar, tänker inte.
Wish me luck.

Inga kommentarer: