fredag 5 juni 2009

Hemmamys

Idag har jag och far min varit på Sofies skolavslutning! Vad duktiga dom var, och speciellt min stumpa ;) Och vilket fint omdöme hon fick! Duktig tösa kan jag lova! Sen satt jag hemma hos mor och far en stund.
Sötis fixade båten under tiden och sedan körde han hem den nu (eller hem och hem..), och jag plockade blommor under tiden, vuxenpoäng. Sen va klockan mycket, mat fixades och vin intogs, hehe..
Nu gör vi inte mycket. Hemmamys med vin, brie och parmaskinka är planen ikväll! Riktigt fint blir det ;) Måste passa på, på måndag åker han igen..
Nu kom gulles pappa så nu ska det dras elkablar..
Btw, har fått praktikplats på en rättspsykiatrisk avdelning i höst, lite läskigt är det allt.. Men ska man göra psykpraktik kan man väl lika bra göra det ordentligt, eller hur???
Visste inte ens att jag ansökt om nån praktik i Sverige, men tydligen.. Alltid lika spännande med denna skola, eller snarare utlandskoordinator. Men det är väl bara att tacka och ta emot.

1 kommentar:

Marie sa...

Nej va kul me rätts psyk.. min dröm ju! Avis som fan blir jag =) PUSS