torsdag 11 juni 2009

Ynklig

Det var inte speciellt roligt att vakna idag.. Kunde inte somna förrän vid runt två tiden inatt. Har sedan under nattens gång vaknat ett antal ggr av att jag knappt kunnat andas, när jag vaknat har jag även insett hur ont jag har och då är det inte lätt att somna om. Vaknade sedan kl. åtta. Har legat i sängen sen dess och har endast rest på mig för att koka kaffe och gå på toaletten. Jobb kl två, längtar ju nästan..

Men för att sluta gnälla, kan jag berätta att jag fick svar på mitt mail i natt! Och det låter jätte bra, så ikväll när jag slutat jobba ska jag ringa Milis och då ska det planeras mer! Längtar!
En annan positiv sak som hände igår var att jag fick svar på annan sak jag haft ångest över att jag gjorde, det visade sig att jag inte behövde ha ångest! Det var bra gjort av mig, och nu känns det som vi kommit ännu längre! Så jag är egentligen väldigt glad just nu, bara den här jävla förkylningen och bihålorna skulle ge med sig så skulle jag vara riktigt lycklig.. Men man kan ju inte få allt här i världen, tydligen..

1 kommentar:

Cila sa...

De låter ju sjukt spännande detta, fast jag inte har någon aning om vad du pratar om :D
Kanske får höra i helgen? ;)
Puss