onsdag 1 juli 2009

Ont det gör ont..

Pratade med min man innan jag åkte på jobb idag.. Detta var bland det sista han sa: Chefen frågade mig idag om jag kan stanna på jobb en vecka till.. Skulle inte tro det svarade jag.. Men i slutändan spelar ju inte det någon roll, han har sista ordet..
Tror ni jag blev lycklig?? Fruktansvärt kan jag lova. Räcker inte fem veckor? Har varit så lycklig nu för det är bara två veckor kvar! Weee lixom! Eller inte..
Men efter noga övervägande skulle det ju vara bra, för stannar han så blir han ju hemma en vecka längre, vilket betyder att vi i så fall är lediga samtidigt längre, och så har vi ju våran bäbis att tänka på, så egentligen skulle det ju vara bra.. Men det svider att säga. Mitt hjärta vill bara att han ska komma hem, men ska man vara praktisk och logisk så är det självklart bättre om han stannar en vecka till, hur ont det än gör..
Vi får se vad som händer.

Inga kommentarer: