lördag 4 juli 2009

Sakna



I dag är en sån där halv jobbig dag, en sån där dag som jag saknar mitt hjärta helt enormt mycket.. Vet inte varför, eller jo. Det är för att jag för typ första gången sen han åkte, är ensam hemma i mer än två timmar.. Har vanligtvis farit på både hit och dit, men har varit hemma hela dagen så här långt, och tror jag tänker fortsätta med det. För trots att det är jobbigt att vara ensam och sakna, så är det ljuvligt att bara få slappna av och bara vara.
De som är intresserade av att träffa mig vet var jag är.

2 kommentarer:

Cila sa...

Stumpan då. De är riktigt jobbigt när man har såna där känsliga dagar. Men nu är det väl "bara" 1 eller 2 veckor tills han kommer hem va? :)
Miss u!
Puss

wimsis sa...

Är ca 1 och en halv vecka kvar, om han inte måste stanna ännu en vecka dvs. men det låter inte så för tillfället alla fall..
Puss