lördag 4 juli 2009

Lever ej som jag lär



Sitter och drömmer. Mitt liv har som sagt förändrats drastiskt de senaste månaderna, och det har även mina drömmar. Nu drömmer jag stort! Och det bästa av allt är att det inte bara är jag som har dessa drömmar, det är någonting vi delar.
Så mycket vi vill ha, och helst med en gång. Men det är alltid någonting som kommer emellan.
Det är rätt många saker som jag inte vet hur jag ska lösa just nu, mycket att fundera på. Mitt hjärta säger en sak, mitt förstånd en annan. Så vad ska man lyssna på?
Senast igår sa jag till en av mina vänner att inte överanalysera saker och ting, och ta dagen som den kommer, att allt kommer att klarna.. Hmm.. kan bara konstatera att jag inte lever som jag lär..
Men en dröm har vi i alla fall snart uppfyllt, vi hämtar våran vovve den 25! Namnförslag till en tik godtages mer än gärna =)

Inga kommentarer: