tisdag 14 juli 2009

Ingen förstår, hur dåååligt jag mår

För tillfället har jag lätt 40 graders feber, ont i halsen och varenda muskel i kroppen värker.. Har skakat som ett asplöv eftersom jag frusit så, satte då igång bastun.. Jo, jag vet att det inte är speciellt hälsosamt, men som jag frusit fanns det inga alternativ. Men vad det gör ont att gå, för att inte tala om hur smärtsamt det var att klä av sig.. Duschade på varmaste och frös ändå.. Halvligger nu på soffan och det gör ändå ont, gör ont att bara luta sig, varenda cm av min kropp som rör något gör ont.. Kan inte röra mig själv.
Min man kommer hem på torsdag och jag ska hämta honom på arlanda, min kropp måste bli normal imorgon! Helst tidigare eftersom jag skulle vilja städa lite och fixa..
Svininfluensan kanske?

1 kommentar:

Cila sa...

40 grader??? Men jävlar, du de låter inte alls bra!
Hoppas att du år bli frisk snabbt nu!
Krya på dig!
Puss!