lördag 5 juli 2008

Update

Nu har jag verkligen inte bloggat på länge.. Passar på att skriva lite innan det är dags för jobb!
Det har väl inte hänt så mycket tror jag, har väl mest jobbat. Söt och jag var ute på Kökar måndag till torsdag, riktigt mysigt, fiskade, va ut med båten, badade bastu och bara myste! helt underbart, fast vädret kunde dock ha varit liiite bättre =)
Har upptäckt att jag inte är ledig en enda helg på hela sommaren, lagom skoj.. Jag är ledig en söndag, dagen efter Magnus 30-års fest. Tack. Har även tackat ja till att jobba tre nätter till, har väl ingen jätte lust med det men tänker bara på pengarna, det är ju trots allt därför jag jobbar.
Slog mig just att min far fyller år idag, GRATTIS PAPPA!
Snart kommer syster min hem också, på torsdag borde det bli! Ska bli kul att träffa henne och höra om allt de gjort, har knappt pratat med henne sen hon åkte. Fast hon har säkert haft massor att göra=)
Min sötis ligger här brevid och sover, han har jobbat natt. Vi jobbar helt om varandra mest hela tiden, ja slutar åtta och han går på jobb till tio.. Nåja, vi hade några dagar tillsammans. Och i augusti borde det bli bättre! Nu måste jag äta och göra mig redo för jobb! Bye!

1 kommentar:

Cila sa...

Äääntligen har du bloggat! Som jag har väntat :)