onsdag 30 juli 2008

30- års kalas

Kusin Tine

Mitt Clis och Johan

Morbror Håkan

Födelsedagsbarnet Magnus

Hej hopp.
Har ju lovat att skriva om helgen som var så här kommer en liten uppdatering!
Jag jobbade ju då först på lördagen, slutade kvart i två festen började ett.. Hem och duscha och sminka sig i ilfart, hade inte ens bestämt vad jag skulle ha på mig.. Men tusiken var snabb jag var färdig på en 30-40 minuter! Då fick jag väcka upp karln och säga åt honom att göra sig färdig!
Vi kom till västernäs och där var det en hel del folk må jag säga! Men vart ju då självklart sittandes med det fina besöket vi fått från Stockholm dagen till ära, kusin Tine och morbror Håkan. Efter ett tag var det dags att spela lite kubb. Egen domare hade vi också, han slocknade dock ganska snart och tur var väl det..
Efter ett tag kom även Cila och Johan med i gemenskapen! Kvällen fortsatte, den innehåll en massa snack och en del kubb, måste ju då poängtera att vårat lag vann turnering mot bowlingspelarna.. hihi..
När klockan närmade sig tolv drog vi in mot staden, det vart ett stopp på Park först, sedan vandrade vi vidare till Arken. Men fy tusan vad mycket folk, och fy tusan vad varmt! Vi satt ute på terassen.. Satt en surgubbe där som inte var överlycklig över att vi slog oss ner där men.. Morbror var duktigt full men väldigt underhållande, eller hur Tine? Haha...
Kvällen avslutades ganska tidigt, var ju så mycket folk. Select var sista stoppet där en French intogs, sedan promenix hem!
Söndagen var en aning segare.. åkte iväg och åt pizza. Var dock inte så många som fick i sig pizzan, haha.. Macke, jag och Tine åkte iväg och tog en runda minigolf. Det var myyycket trevlig, Madde vann, Tine tvåa och Macke trea, haha!!!! Efter det vart det en glass och sedan hem då stockholmarna skulle dra sig ner till båten!
Tack för en trevlig helg, det måste vi göra om!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken snygg bild! Verkligen.. tack för den! Jodå, farbror Håkan va väldigt underhållande! Haha!! Hade himla kul hela dagen, måste göras om snart! Kraam

Anonym sa...

haha shit såg din hejdå kommentar först idag ju! ojoj... ja u never know om vi står där på den blåsiga lilla kobben igen ;)
hade gott o lycka till.. hörs kanske mer via bloggeriet? :D
kramar