tisdag 22 juli 2008

LÖRDAG!

Nu längtar jag verkligen till på lördag! Ska bli så skoj att äntligen få dricka liiite, träffa folk och ha roligt!
Igår blev ja hemskickad från jobbet för att ja mådde illa, mådde illa hela dagen så jag ringde och sa att ja skulle stanna hemma idag också. Men idag mår ja ju inte illa.. Nåja.. Verkar vara någon underlig magsjuka som går nu så är väl lika bra att man hemma kanske. Sen är jag ju ledig onsdag och torsdag också, så man ska väl vila upp sig alla fall. Jobbade ju extra på med torsdag och fredag förra veckan vilket resulterade i två dagar med dubbla skift, så det är skönt att va hemma måste jag erkänna. Har blivit lite mycket jobb på sistone. Men det var riktigt roligt att vara på med!

3 kommentarer:

Cila sa...

Jag längtar också till på lördag!! :)
Men känns som om jag tränger mig på om jag kommer med till din brors fest.. :S

Ska ti Magique o kika om jag hittar nåt i klädväg idag :)
Kan inte ha samma kläder på mig varje gång jag går ut :P
Puss

wimsis sa...

Men det gör du inte gumman, du är så välkommen! Vi ska ha så skoj! Borde också ta en titt där, garderoben känns tom som vanligt.. Puss

Cila sa...

Vet han om att jag kommer, är det okej för honom då? :S
Cliset är nervöös.. :D
Party party!
Ska ti alko imorn o shoppa loss :P
Puss