måndag 7 juli 2008

Föglö!

Haha.. Liiite slitna efter tre dagars supande!!!


Sitter på Maries soffa och bloggar från Föglö. Kom hit igår och Marie var duktig och hade maten nästan färdig när jag kom! Mumma va det. Sedan var det lite lonken och öl, chips och dipp som gällde! Frossa!
Idag har vi inte gjort någonting, vi hade ju planer på att ligga och sola idag men de planerna gick ju bort hastigt.. Som vanligt när man är ledig visar sig inte solen. Vi kommer in till stan runt sex-tiden tror jag, då ska jag nog passa på att umgås med min man någon timme innan han åker på jobb till natten.. Sen tror jag faktiskt att han är ledig imorgon. Hoppas det är fint så kanske man kan få lite sol på kroppen!
Vi ska tydligen iväg till något Ninas cafe och käka snart, börjar faktiskt bli lite hungrig nu! Sen ska jag köpa nya flipflops då mina vart lite demolerade av en liten vovve igår, haha!
Tack för gästfriheten, det var jätte skönt att komma hit ut och koppla av! Kommer snart igen!

Inga kommentarer: