onsdag 16 juli 2008

Avundsjuk

Jag är så avundsjuk, på min egen syster. Hon är så lycklig! Det bara skiner om henne. Killen hon är med är helt fantastisk. Tänk er en kille som sätter sig ner på knä och friar mitt under finalen fotbolls EM, en kille som skickar iväg dig på spa, väljer att lämna hela sitt liv, lämnar allting för att få vara med dig. Och det som jag kanske är mest avundsjuk på är att tala om framtiden, ja, eller prata med varandra överhuvudtaget, och att umgås och göra saker tillsammans.. Ja.. Det var allt jag hade att säga.

3 kommentarer:

Cila sa...

Iiih va roligt!! Grattis till dom från mig! :)
Men hur mår du stumpan? Är allt bra?
Jäklar va det går lång tid innan vi träffas hela tiden. Inte alls bra! Saknar våra fika träffar.
Dygnet har alldeles för få timmar.. anamma. Saknar dig!
Puss

wimsis sa...

Jo, är bara bra. Är jäkligt trött och slut bara. Saknar dig så tusan snuttan, vi måååste ses snart! puss

david santos sa...

I loved this post and this blog.
Have a nice week.