fredag 11 juli 2008

Scary

Jag höll just på att pinka ner mig... Lallade runt hemma halv näck som man brukar göra. Gick ut i köket och så bara råkade jag kika mot fönstret, och där står det en främmande karl precis utanför och trycker! Satan i gatan vad rädd jag blev! Men efter jag skenat iväg in i mitt trygga och mörka vardagsrum kom jag på att han nog stog och skyddade sig mot regnet.. Men jag var lixom inte riktigt beredd på att det skulle stå någon där..
Jobbade till nio idag så känns som jag just kom hem.. Och så ska man på jobb till åtta imrgon bitti igen. fy vad den här dagen har varit tung.. Tror förbanna att alla patienter har varit på dåligt humör idag, på min sida åtminstone. Sura, griniga och motsträviga. Hoppas morgondagen blir bättre.
Känner av sviterna efterna jag vakade än idag. Fick inte sova mer än två timmar på ett och ett halv dygn. Sov inte så mycket inatt heller så jag är en aning sliten.. Men inatt hoppas jag att jag ska få sova bättre. Mannen är på jobb och slutar tre inatt så då lär man väl vakna när han kommer hem.. Nåja, nu ska jag spela lite och sen ska jag sussa!

Inga kommentarer: