tisdag 8 juli 2008

Bitter

Känner mig lite bitter och inåtvänd idag.. Vet egentligen inte varför, kan bero på en liten insident igår när jag kommit hem som jag inte riktigt kan släppa.
Idag har jag varit på stan och fikat me Marie och Io, trevligt att komma ner på stan och se lite folk. Sedan åkte vi till godby och handlade. Det var nämligen helt, totalt tomt i kylskåpet som vanligt. Men nu ser det lite bättre ut. Sedan ska jag även tvätta eftersom tvättkorgen håller på att svämma över. Borde även städa eftersom det ser ut som ett bombnedslag. Sedan måste jag väl även laga lite mat. Fy, vad allt är jobbigt nu. Vill ha semester nu..
Imorgon jobbar jag natt (en enda..), känns rätt meningslöst att bara jobba en natt måste jag säga. Men men, det går, är bara att tänka på pengarna!

Inga kommentarer: