fredag 30 maj 2008

Första året slut!

Ja gott folk, då var första året i skolan avklarat. Sista dagen denna termin avslutades med en presentation i palliativ vård.
Efter det har jag bara legat och njutit i solen... så skönt. Men snart ska jag hem och städa.. Marie ska sova över inatt, så det måste ju se lite vettigt ut så man inte behöver skämmas. Ikväll ska vi då ut på EN öl. Ska bli trevligt att titta på lite folk måste jag säga.
Och imorgon är det middag på Umbra med klassen som gäller! Inte alla dock, men skoj ska det bli! Blir ett bra avslut på detta skolår.
På måndag är det tillbaka till verkligheten som gäller då man börjar jobba (och faktiskt får lön!), men det ska bli skönt att jobba lite.. Wee, vad allt känns skoj nu, bortsett från en liten detalj, jag vill ha min dator...

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Blev det EN öl sen då Madde? :p

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack