måndag 19 maj 2008

Färdig

Nu tror jag att jag är fardig med min uppgift. Känner mig duktig. Kanske att jag kollar igenom den lite till innan jag skickar iväg den, men den ska ju inte vara inne förrän på fredag så jag tror jag ska hinna med det =)
Annars har dagen varit lugn. Va till skattebyrån och nu har jag betydligt lägre skatt än tidigare. Jag kommer ju faktiskt få mycket pengar i sommar!! Hoppas att mannen får det här jobbet nu bara också så jag inte behöver betala allting för oss båda i sommar.. Inte för o va elak men känns inte som jag vill det nu när jag äntligen har en hel lön att leva på, jag ska så shoppa, och kanske man tar sig råd att åka bort en vecka eller två innan skolan börjar igen till hösten.. Skulle vara så skönt!
Nu ska jag ta och plocka ihop mina saker och åka hem till mig. Imorgon är det praktik mellan 8 och 16 som gäller! Bara fyra dagar kvar på praktiken nu, lite slött faktiskt..

Inga kommentarer: