lördag 17 maj 2008

Viiiiin

Min frånvaro på bloggen beror ju då på att min dator är sönder igen.. Den funkade inte ens en vecka. Fan. Så nu har jag sovit hos mor i två dagar för att ha tillgång till dator. Inte för att jag skrivit så jätte mycket än men.. jag har ju börjat alla fall.
Annars har det nog inte hänt så mycket. Ett litet missöde på praktiken ledde till fem rör blod.. Duktigt onödigt, men sånt som händer. Nu har man gjort det också.
Idag har jag bakat en mumsig chokladkaka, supergod! Har just mådat i mig två bitar.. Och ikväll bjuder mamma på tortillas, mumma! Snacka om att man borde vara hemma oftare, eller så inte kanske, så som man blir gödd och bortskämd!
Kom underfund med att det är ca fyra år sedan jag sov i det här huset sist, helt sjukt ju! Tusan vad tiden går.
Min bror va iväg till Åbo fram och tillbaka inatt och då köpte han en låda vin till mig, så jag ska åka hem till mig efter middagen och njuta av ett, eller kanske två =) glas vin! Guuud va gott, riktigt längtar ju! Nej, jag är inte alkis... Haha.. Nej. nu ska jag skriva lite till om den vårdande miljön och göra mig fförtjänt av mitt vin!

4 kommentarer:

Cila sa...

Hej bejb!
Fick du tag på någon från acer sen så du fick iväg datorn, igen?
Å va skönt o dricka lite vin ikväll :) Å riktigt slappna av!
Miss u!
Pussar

Marie sa...

Jävla dator! Har funderat lite vart du tagit vägen :) Hoppas den funkar sen, man kan ju bli galen med mindre! Låter mums med vin, ska ta mig ett glas imorrn tänkte jag :) Hur jobbar du på tisdag? är i stan då, så fika?? Puss

wimsis sa...

Jag slutar nog fyra på tisdag, kanske jag går tidigare.. Passar det efter det någonting?? puss

Marie sa...

hm, har träning kl 17 sen, men vi får ta det en annan dag bara. Puss