söndag 11 maj 2008

Helgen förbi

Då var just denna ledighet förbi, och vad har man gjort? Inte mycket kan jag lova. Igår och idag har jag invaderat huset i västernäs (alla har varit bortresta) och har då passat på att ligga ute i solen och läst. Lugn och skönt, idag har jag även tvättat lite borde städa också men vi får så vad det blir med det.
Igår kväll var jag Marie och Mikaela en sväng till Dinos på en öl, sen blev det en öl till hos Maries föräldrar och sen vart det film hos mig. Jag var en aning trött och ögonen for fast ett antal gånger, men vaknade hastigt till liv när Marie petade på mig och sa åt mig att vakna och sätta mig upp.. hehe.. liiiite trött kanske!
Jag skulle ju ha skrivit på min uppgift i helgen.. Det har man ju gjort också, eller inte.. Fan också, måste sluta skjuta upp saker och ting..
Måste gå och lämna mors bil i hamnen så hon kommer hem, tror nämligen inte jag är så pigg vid tolv med tanke på hur tidigt jag slocknat den senaste tiden..
Nu ska jag spela en stund och sen ska jag ta i tu med lite saker.

Inga kommentarer: