söndag 18 maj 2008

Sweetie

Hello!
Idag har jag varit till min älskling i Geta. Så skoj att träffa dig, känns som det var tio år sen sist. Bebba har blivit så stor, och så söt hon e! Pratar och rustar på, förstår att du har fullt upp, haha! Måste även medge att tillskottet Tellus även är riktigt söt.. Trodde faktiskt inte att jag skulle medge det men jag måste ge mig.. Men hur ska man motstå när han ligger och sover i famnen på en, luktar valp, värmer en och är allmänt mysig och valpig? Nej, det går inte!
Och vi ska festa på lördag!!! Det var så länge sedan vi var ut, jag längtar så, hoppas det blir fint väder också så skulle det vara helt perfekt! Fast allt är perfekt när jag är med min pingla!
Nu sitter jag då i västernäs igen, har skrivit nån sida till, men nu får det räcka för ikväll. Är ledig imorgon också så då ska jag skriva mer. Imorgon ska jag även till skattebyrån, jag tänker inte skatta 19 % i sommar. Visst, man får tillbaka pengar men lite lägre vill jag faktiskt ha om man ska förtjäna någonting i sommar.
Mamma frågade om jag ville ha middag, självklart svarar man ju ja. Men när jag kommer till bordet serveras det kycklinglever.. Jag åt potatis, sås och en massa lingonsylt så det inte skulle smaka lever från såsen. Fattar inte att man äter ett organ som renar blod.. Fy, vad äckligt..

2 kommentarer:

Cila sa...

Haha, du är rolig du!
Ja, de ska bli såå kul på lördag! Läängtar! :)
Va o tittade efter spel till emmaus idag, men hitta inget skoj.
Så jag ska till Bettans imorn ;)
Och tack för att du kom ut o fika me mig!! Har saknat dig sååååååååååååå mycket! :D
Puss

mamaMill sa...

Haha,men jag måste säga att jag ÄLSKAR leverbiffar! Jag låtsas tro att det är en inre muskel bara.. ^^