måndag 12 maj 2008

Oflyt? JA!

Varför kan jag aldrig ha lite flyt??
Igår skulle jag ju börja på min uppgift, tänkte vara smart och skriva ut papprena i v:näs, men då var ju självklart skrivaren stendöd. Har funkat utmärkt tidigare och nu gick den inte att starta. suck, inte hela världen fick läsa igenom det framför datorn men hade varit enklare med utskrift. När jag kommit hem skulle jag gå in på fronter och fylla i lite grejjer, för att det ska funka måste jag ha active x control installerat. Jag laddar ner det och installerar det, funkar ändå inte. Johan kommer hit och försöker, han får det inte heller och fungera. Skit i det då!
Här om dagen när ja skulle starta datorn på morgonen, gissa vad som händer? Den går inte att starta, precis som sist bara la den av. PANIK! Till slut startade den och sen dess har jag inte vågat stänga av den.. Kommer få stå på tills skolan e slut.
Inatt vid 05-tiden vaknade jag av att det blåste en hel del så jag skulle va duktig och stänga fönstret så det inte skulle slå upp mot husväggen och gå sönder. Tji fick jag. Fönstrer är redan sönder!! Inte själva rutan men det går inte och stänga, en massa skruvar och ett gångjärn sitter löst i nederkanten.. Guuuuud, vad jag blir trött!! Satans lägenhet! Hoppas pappa kan och vill fixa det så jag slipper ringa ägaren..
Idag ska jag på praktik mellan 12-20, hoppas det blir en bra dag där åtminstone.

3 kommentarer:

Cila sa...

Jag är alldeles paff! Hur kan du ha så mycket otur?
Lider verkligen med dig stumpan!
Och hoppas verkligen inte att du behöver skicka iväg datorn igen.
Bamsekramar till min favorit brud :)

wimsis sa...

Ja fattar inte heller! Blir så trött! Sen har jag ju inte träffat dig på fan år och dar heller... Saknar dig gummsan..

Cila sa...

Saknar dig hur mycket som helst jag med!!
Men kaaaaanske att jag slipper in till city i helgen. Beror på om mamma orkar ha Ebba. Eddie far nämligen på jobb redan på fredag kvällen..
Eller så åker du med Johan & Mille ut ti getaskogarna o grillar med oss ikväll :D